Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עגלת תינוק – מה בודקים ?

קניית עגלת תינוק יכולה להיות מבלבלת ומסובכת; קיים מגוון גדול מאוד של עגלות, והצרכים הינם אינדיבידואלים ומשתנים בין הורים.

לפני שמתחילים לחשוב ולבדוק על סוגי העגלות הקיימות, חשוב לחשוב על הצרכים האישיים:

מה אורך החיים ? היכן גרים ? כיצד מתניידים ? כמה חופשות עושים ולאן ? ועוד כל מיני פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון לפני קניה של עגלה.

(לדוגמא: אם אני מתגורר במושב, ומתנייד עם רכב צמוד – מומלץ לשקול קנייה של עגלה גדולה עם גלגלים גדולים. כך אזכה להנות מנסיעה נוחה, ופחות יפריע לי שהעגלה לא קומפקטית)

פרמטרים חשובים בעגלות :

    1. סגנון קיפול – קיפול העגלה הינה הפעולה שתבצעו הכי הרבה פעמים, ולכן חשוב לוודא כי העגלה מתקפלת בצורה פשוטה ונוחה. בנוסף חשוב לוודא שהעגלה במצב מקופל מתאימה לתא המטען של הרכב שלכם,  אם השימוש בעגלה יכלול גם נסיעה בתחבורה ציבורית חשוב שהקיפול העגלה יתבצע ביד אחת, ובמצב מקופל תהיה קומפקטית.
    2. משקל – עגלה שהינה קלה נוחה לקיפול ולאחסון. עגלה בעלת משקל רב לרוב תספק לנו נסיעה יותר איכותית. חשוב למצוא עגלה ששומרת על איזון טוב בין הפרמטרים האלו. שלא תהיה לנו כבדה מידי, אך כן תספק נסיעה נוחה.
    3. גודל גלגלים ובולמי זעזועים – גלגלים גדולים ובולמי זעזועים יעניקו לנו נסיעה נעימה וחלקה, ובכך הפעוט שבעגלה יוכל להיות נינוח יותר. בנוסף גלגלים אחוריים גדולים תורמים לתחושת היציבות של העגלה.
    4. איכות החומרים והריפודים  – מומלץ לבדוק את איכות החומרים והריפודים, להגיע אל מקום המציג את העגלה שאתם מעוניינים ולהרגיש אותה. לגעת, להסיע, לקפל ולחוש את הריפודים פיזית, ולהשוות בין דגמים שונים המוצגים. חשוב לבדוק שהבדים של העגלה יהיו נוחים לילד ונעימים למגע. בנוסף רצוי לבחור עגלה בה הריפוד יהיה קל ונוח לכיבוס.
    5. גישה לסל הקניות התחתי – סל הקניות התחתון של העגלה הוא נפח אחסון מאוד שימושי, ולכן כדאי שיהיה גדול ככל האפשר, ושהגישה אליו תהיה נוחה.
    6. גובה ידית משתנה  – חשוב שהידית שאיתה אתם מסיעים את העגלה תהיה בגובה נכון ונוח עבורכם. ועל כן, אם גובה זה אינו נוח מראש (או אם מדובר בבני זוג בגבהים שונים) חשוב שתהייה אפשרות כיוונון של ידית ההורים.
    7. אפשרות חיבור סל-קל לעגלה – למרות שמומלץ לא לשים את הילדים בסל-קל ליותר משעתיים ברצף, ועדיף להסיע באמבטיה/ טיולון, עדיין אופציה זו היא מאוד פופולארית היות והיא מאפשרת לנו לא להעיר את הפעוט אשר נירדם ברכב, ולהסיע אותו על העגלה.
    8. גודל הגגון/ הצללה של הטיולון – חשוב שהגגון יהיה רחב וארוך, כך שבחודשי הקיץ החמים תהיה אפשרות להגן על הילד מהשמש (ללא צורך בתוספות לגגון כגון חיתול.) בנוסף נחמד שבגגון של הטיולון יש חלון קטן שמאפשר לנו לראות את הילד.
    9. מותג – יש מגוון עצום של עגלות, דגמים ומותגים בשוק, מומלץ לוודא מה הדעות על מותג העגלה שבחרנו. עגלה איכותית בשימוש סביר יכולה לשרת אותנו שנים ארוכות, לכן חשוב לבחור עגלה מ ״בית טוב״.

 

טיפ זהב: מומלץ ונכון לקבל המלצות. עם זאת חשוב להבין שלכל אחד יש צרכים שונים. חשוב שנבחר בעגלה שתואמת את הצרכים האישיים שלנו, וכך נהנה מהשימוש בה.

 

 

שתפו:

יכול לעניין אותך גם...

רישום אחריות

לרישום אחריות המוצר, אנא מלאו את הטופס